Galerie Conny Paap


Ik liep zomaar naar binnen. Hoewel ik er nog nooit was geweest, voelde  ik mij meteen thuis. Galerie Conny Paap in de Hoogstraat te Schiedam (op nummer 149) óógt niet alleen gastvrij en mooi, maar is dat ook. Conny Paap was zelf aanwezig en nog iemand. We raakten in gesprek en het leek of we elkaar al jaren kenden. Ook daarom wil ik u deze galerie van harte aanbevelen. De schilderijen, beelden, objecten,  brengen vrolijkheid en toveren een (glim)lach om de mond en zijn een streling voor het oog.

Een van de schilderijen van Conny Paap; hierop werd ik meteen verliefd...
Een van de schilderijen van Conny Paap; hierop werd ik meteen verliefd…

Conny Paap gaat, in het kader van 400 jaar betrekkingen tussen Nederland en Rusland,  in september 2013 naar Moskou en schrijft speciaal voor die gelegenheid een gedicht. Meer hierover later!

Conny Paap gaat naar Moskou en Spanje

Ik ben benieuwd wat je hiervan vindt... Geef een reactie:

