Artipico Art Gallery: kunst verzameld met passie


De Grote Markt in Schiedam is zó mooi… En op nummer 39 A zit een galerie die u beslist ook eens moet bezoeken: Artipico Art Gallery. De directeur/eigenaar, Edwin Voûte, sprak me toen ik op 4 mei 2013 binnenstapte meteen aan en dat sprak me meteen aan. Enthousiast vertelde over zijn galerie en wees o.a. op de expositie van Ruud de Wild (ja, hij) die nog t/m zondag 16 juni 2013 te bezichtigen is. Heel eigenzinnig, die kunst van die eigenzinnige de Wild!  Ik raad u aan er een kijkje te nemen.

Ook kunst van andere schilders maar ook fotografen is te bezichtigen. Bezoek de website of, nog beter, ga eens een kijkje nemen!

Een van de inmiddels verkochte schilderijen van de Wild is (heel toepasselijk) “You can’t always get what you want”:

 

ruud-de-wild-you-cant-always-get-what-you-want-220x100cm-900x366

 

 

 

Ik ben benieuwd wat je hiervan vindt... Geef een reactie:

