14de MUZIEK EN POxcbZIE BIJ ASHER AAN DE SCHIE


xa0 xa0

14de, extra lange, editie

MUZIEK EN POxcbZIExa0BIJ ASHER AAN DE SCHIE

ZONDAGMIDDAG

7 oktober 2012

Aanvang 2 uur, vrij entree

xa0

OPEN PODIUM:

Joyce Willemsexa0 *xa0 Sabine Kars

xa0

xa0

POxcbZIE EN PROZA:

Anneke Willemse-Meeder

Karel Kortlandxa0 *xa0 Wil Tollens

Teun Klumpers xa0* xa0Mark Boninsegna

Paul Boutexa0 *xa0 Joop van den Bos

Dick Gebuys

*

M U Z I E K:

Asher

Ben Kiksen & Judith van der Gaag

xa0Niec van der Burgh

*

ORGANISATIE: Asher en Jan Bontje

PROGRAMMERING, PRESENTATIE: Jan Bontje

LOCATIE: RESTAURANT CAFxc9 CHANTANT ASHER

HOOGSTRAAT 124 – SCHIEDAM

Restaurant Asher

 

 

 

 

 

6 gedachtes over “14de MUZIEK EN POxcbZIE BIJ ASHER AAN DE SCHIE

  1. Heel spannend, maar vooral erg leuk om komende zondag te mogen voordragen in Asher. Het programma ziet er veelbelovend uit. Dat kan niet anders dan een mooie middag worden. Ik kijk er echt naar uit!

  2. Bedankt voor jullie leuke reacties! Ik weet het nu zeker: het wordt wederom een muzikaal/literair feestje!
    Tot zondag!
    Tot ziens, tot Asher!

  3. Als je mij tot voor een paar jaar terug gezegd had dat ik ooit op een poezie en muziek middag gebeokt zou komen te staan als een dichteres,zou ik je voor gek verklaard hebben..wie wil er mijn schrijfsels zoals ik ze noem nou lezen laat staan horen. Maar Jan vond ze schijnbaar goed genoeg en dus sta ik nu vermeld als jaja dichteres pfffft dat schep toch wel verwachtingen,,Ik hoop dat ik die waar kan maken.. ben best zenuwachtig maar verheug mij zeker op weer een mddag Poezie en Muziek Bij Asher aan de Schie in Schiedam.Tot dan.

Ik ben benieuwd wat je hiervan vindt... Geef een reactie:

